Saturday, June 23, 2012

Perihal susu

Last week friday..saya belikan Mia susu Gain IQ.konon nak try tukar with pediasure.
gila lah pediasure dah naik harga kut,last two week leh dpt lagi price rm68.and kalau ada promotion kat tesco dapatlah tin besar 1.8kg rm127

But this week,saya survey di tesko,manjaku,speed99,giant..price for pediasure mostly rm72 for 900g and rm137 for 1.8kg..maybe dah naik harga.

End up saya belikan Mia GAin Iq sebab sama brant Abort..and pernah dulu org abbot call,suruh saya change ke gain iq..sbb mia bukan picky eater and berat dia ok..plus taste sama dgn pediasure.

price dia ok rm52 for 900g..tot dpt reduce rm20 oklah.4 tin dah rm80..boleh beli lisptic..eh?

but harapan tinggal harapan.mia minum pastu siap nak termuntah..pastu saya try add dgn milo.kot2 lah boleh hilang rasa susu lembu tu..still she reject.siap cakap "taste like cofee mommy".. boleh tak? macamlah pernah minum coffee kan

oh daddy..sorrylah..anak kamu taste macam anak orang kaya..tak dapek la nak nolong reduce perbelajaan mu utk utk susu mia.

Umat dani nanti..after 6m saya mmg dah kena add dengan susu formula.sedih mmg sedih.but kena train dia sebulan before saya ke german nanti.stock susu mmg tak dapat lah nak buat utk 9 days long..hopefully dia ok with susu formula.tot nak intro him with s26..

xperlah saya pasrah je skang.dari anak saya lapar tinggal tulang xcukup susu..baiklah saya top up sket dgb formula..malas nak pk.lagi fikir lagi sedih

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment