Monday, December 28, 2009

jom gather2

Rindunya nak update blog..saya pergi mana?
Parents saya balik haji last week...pastu saya stay kampung about one week.
kat sana takde internet connection ,maka sebab tu saya tak update..heheh

Alhamdulilah parents saya dah balik..yeayy..suka2..batuk2 jelah yang diorang bawak balik..and still tak baik lagi..hopefully cepatlah baik ye..

Saya cuti sampai hujung tahun..hubby pula nak pergi bike tour ke Johor esok sampai friday..
so saya free to meet up with everyone this week..wednesday,thurday n friday..

Saturday my besfren Elina Jolie kawin..hoorayy..kena pakai baju pink kaedahnya..pink theme..me n mia will be one her bridesmaid dat day..mintak2 mia good gal la haritu..

Oh ye..esok Wednesday ada date with Momma Sue at Mid Valley..dia mengidam nak makan kat Chilis..so sape2 nak join do contact us k..

update about Mia..dah kurus sket muka dia..takmoo sangat makan..lasak kemain..macam mana nak bam bam...kat kampung harituh bg dia try Nesle rice with fruits..berak2 dua hari..alahai mau homemade juga..

oklah takde mood nk tulis lg..nantilah saya tulis lg..jom kita heboh2 di mid valley esok

1 comment:

  1. mia sangat behave on my wedding day tuh...walaupun dia ada bising sket masa tok kadi baca rukun nikah tuh, tapi dia telah mengakibatkan mummy dia jadik "flasher", hahhaha....sekaligus membantu menurunkan gemuruh pengantin perempuan sbb pengantin sibuk gelak! hahahha....thanks thanks...banyak tul ko mention pasal wedding aku kat blog ko nih....tau awal2 aku baca semua entry ko hehhehe....

    ReplyDelete