Wednesday, March 27, 2013

No more gossip

Saya takut sekiranya ada rakan datang untuk memberitahu sesuatu gossip yang bermula dari " Aku tak cerita sape2..aku cerita kat ko sorang je"

Saya takut nak dengar..

Sebab bila cerita yang kononnya untuk telinga saya sahaja itu tersebar ..Tetiba rakan ni tadi datang bertanya " ko cerita kat sape2 ke?..kenapa orang ni tahu?"

Sanggup saya bersumpah apabila diberi kepercayaan untuk telinga saya sahaja..maka cerita itu pasti stop disitu.. Tak suka lah menyebarkan cerita2 yang tak tahu kebenaran dekat orang lain.

Di bangunan ofis ni dinding boleh bercakap agaknya..sebab itu kalau bukan dari mulut saya..dari mulut dinding agaknya..

Saya just beritahu rakan tersebut..selepas ni tolong jangan cerita apa2 yang kononya dia nak bercerita pada saya seorang sahaja..saya tak mahu tahu..takut nanti bila dah tersebar,  saya juga yang dipersalahkan..

No comments:

Post a Comment