Wednesday, March 16, 2011

1001 faces of Mia (21.5month young)

Damia Zahra Mohammad Zuhardy.
Anak sulung yang masih lagi anak tunggal kami.
Sudah 21.5 month hari ini.
Gula guli hati mommy daddy.
Kadang2 good girl..kadang2 notty sangat2..
Macam2 perangai dah dapat.
Kadang2 comel..
Kadang2 sakit hati wei..
esp bila bagi cookies then dia ramas2..
Kadang2 senang je nak jaga..
Kadang2 boleh tak pukul 12.30am sbb dia tak mo tido..
Bangun terus cakap "nya nak mamam soup.."
Bleh..tgh malam nak makan?
Kadang2 elok je dia berdukung/duduk dalam stoller.
Kadang2 masyaallah lasak betul.
Di dukung melurut ke bawah ok.
Nak pegang pun tak boleh.
Sabar je lah..
Anak ooo Anak..Mia oo Mia..
semoga kamu jadi anak yang soleh.
Aminnnn...













9 comments:

  1. comel sgt tgk mia beraksi :)

    ReplyDelete
  2. happy 21.5 months mia comey :). Kemain

    ReplyDelete
  3. tak abis komen....cont...

    kemain die posing....pandai :)

    ReplyDelete
  4. elin..hahaha..
    posing ka tu?
    pose maut lagi

    ReplyDelete
  5. bestnya nengok mia..
    kalaulah ayesha pandai macam tu :D

    ReplyDelete
  6. sekejap je dah nak masuk 2 tahun kan ct?? time flies sooo fast!

    perut Mia buncit cam Kira hihihihihi

    ReplyDelete
  7. amboiii mia..posing sakan nmpak..

    muge jadi anak yg solehah ya mia...

    =)

    ReplyDelete
  8. babe, cntik gmbr2 yu snap. pkai DLSR ke?

    ReplyDelete