Monday, February 7, 2011

Mia dan Abang Abang Abang

Cuti CNY haritu saya balik ke Kuala Pilah.
Adik beradik saya semua balik..best sangat dapat berkumpul..
Tapi dapat jumpa angah and Pisya kejap je..tak sempat pun bergambar bagai.
Abang saya yang NO.1 ada 3 orang anak.
Tiga tiga anak lelaki.
Maka faham faham je lah macam mana boys bermain kan.
Mia pun sama jalan je main ngan abang2 ni.
Dah lama tak jumpa..
Diorang duduk Kerteh Terenganu..Jauh la nak balik selalu.




From Left the only brother yang saya ada dalam dunia ni..Abang sulong and 3 orang putera.
Yang kecik sekali si debab Edriq depan tu..baru 5 years..tapi berat dah nearly 40kg.Sian dia..seb baik comey yang sangat.
Yang dukung Mia tu abang yang sulung..Aniq..12 years..dari lahir sampai umur 4 tahun mak saya yang jaga kat kampung tu..consider saya lah yang membela dia dari kecik ni..memang dari azali kurus macam tu.Makan banyak pun kurus..best kan jadi orang yang metabolisme tinggi .
Yang buat double peace belakang tu anak no.2..Eriq 9 tahun..pun mak saya bela sampai umur 2 years..
Abang Aniq, Abang Eriq and Abang Edriq..Banyakkan abang abang Mia...Mia panggil diorang Abang Niq..Abang Yiq..and Abang Ed..class kann...
The cousins..tertinggal Kakak Pisya je..
Kalau tak cukup 5 orang cucu mak abah saya..3 boys+2 girls..

Sebab 2 hari main dengan boys..haruslah Mia skang main robot, kereta dan lori..
huhuhuh..
Tengoklah kat tangan dia tu robot yang boleh bertukar menjadi kereta..
Mia ada 3 orang abang..sorang kakak..tapi takde adik lagi..
Sabar ye nak..jauh tu perjalanan nak bawak adik dari bulan nun..
hehehehe

2 comments:

  1. takpe, bg mia enjoy jadi anak kesayangan dulu baru bagi adik..SN pun sama jugak, kena tggu mommy hbs bljr br leh dpt adik hehe

    ReplyDelete
  2. ok..kita geng lambat lagi bagi adik kat diorang kan..hahah..bukan taknak..tapi mmg tak sesuai kan yatiey

    ReplyDelete