Sunday, January 9, 2011

Fesyen selendang mak limah

Harini saya nak ke salon potong rambut.
Lama gila dah tak potong..last potong masa 9m pregnant dulu.
Rambut pun dah macam pontianak sekarang.
Panjang sampai cecah bontot dah...sila imagine sekarang...
So malas nak pakai tudung cantik2 (cantik ke?)
Sebab nanti sampai kedai sure kena bukak juga kan..
So saya pun mengenakan tudung selempang mak limah..
Femes style ni skang...

Hah..amik ko..lama dah tak ber cam-whoring dlmketa..
To be exac.traffic light tgh merah ketika ini..
pose menjeling..i loike

pose mencebek..
Pose si bibir ranum

pose cikgu tengah marah

Woi!!..sila sedar diri sudah tua..
Tidak sesuai lagi berposing dalam kereta lagi sekarang..
Kang tak pasal pasal ada lembaga hitam di belakang seat..
P/S Saya dah potong rambut..saya cakap saya nak potong fashion layer Jennifer Anniston..
hahahaha.....boleh?

5 comments:

  1. hahaha..kelakar la u ni...Tp smabil amik pic tuh jeling2 jugak keta sebelah kan takut dia org nmpk!!!..hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha..kalau ada keta sebelah confirm i tak amik..hahah..kena tengok line clear dulu

    ReplyDelete
  3. hahahha.. seram i if keta i sebelah u, mcm2 style ada... hahaha

    ReplyDelete
  4. wah u pun dh try pesen nih, i nak try, siap tunjuk gmbr u ni kat hubby i, hehehe

    ReplyDelete
  5. haha.... lama tak nmpk u bercam whore gini!!

    ReplyDelete