Tuesday, June 29, 2010

Aksi terlampau


Lama tak tepek gambar saya dan Mia kat sini.

Mesti korang semua mish kami berdua kan..

ahaha.ni lah kerja saya bila tiada kerja.

cantik nya tidak pun.

posing je cam hape.



Dah 13month saya fully breastfeed Mia.Makin lama makin malas nak pump.
Makin lama susu pun makin kurang.Kadang2 terfikir juga untuk campur formula.
Tapi tak sampai hati lagi.Boleh ke bertahan?
Saya try la untuk 5bulan lagi..saya usaha lagi sampai mia 18month..Tak lama pun..sabar je lah dulu ye cik siti..harga susu pun dah naik..
Penat menyusu badan ni..hati mesti kuat..mesti nekad and tekad
Doa banyak2..

7 comments:

  1. sabar yekk.. selagi ada beri je susu madan tu... anak yg susu badan akan ikut kata kita tau...

    ReplyDelete
  2. chaiyok2 siti!!! susu mahal tau..... so jgn coba2 mau bg mia formula hehehe

    ReplyDelete
  3. mia buat muka saspen tgk mommy dia buat aksi terlampau hihih.. caiyok2 jgn malas2 k (hihi kemain nak nasihat org ;p)

    ReplyDelete
  4. mmg makin lama susu dh kurang lah kan, now alya dh 18mnth pun still bf lg, tp kesian kat dia, mcm x puas.

    ReplyDelete
  5. susu formula sgt2 la mahal ok.. memang terasa la skrg ni. habis semua duit nak shopping kena beli susu.. xsuka!!! nak bf balik... :((

    ReplyDelete
  6. ohhh... i support u! lets support each other! i pun risau gak ni. haihhh.

    ReplyDelete
  7. put on your target, n be strong, insyaAllah boleh sampai lebih jauh. best of luck babe!

    ReplyDelete